Moja Księgowa Logo

FAKTUROWANIE PRZEZ SMARTFONA

Poznaj narzędzie księgowe online zintegrowane z kasą fiskalną - Platforma Moja Księgowa

  • nie płać dodatkowo za usługę, fakturuj za darmo bez limitu,
  • wystawiaj faktury w prostej i intuicyjnej aplikacji,
  • personalizuj faktury za pomocą logo, tła czy banneru.

Nawet jeśli zlecasz usługę księgowości na zewnątrz, to jako osoba zajmująca się prowadzeniem firmy chcesz mieć wgląd w firmowe finanse i pełną kontrolę nad nimi. Bardzo prosto możesz oznaczyć zapłacone i niezapłacone należności. Dzięki temu status faktur będzie zawsze łatwy do zweryfikowania.
Moja Księgowa telefon
Moja Księgowa 3 urządzenia

DIGITALIZACJA I OBIEG DOKUMENTÓW W FIRMIE

przychody i koszty pod kontrolą

Platforma Moja Księgowa to funkcjonalne narzędzie księgowe online zintegrowane z kasą fiskalną, które pomoże Ci sprawnie digitalizować i przechowywać dokumenty. Zamiast trzymać faktury i deklaracje w segregatorze, trzymaj dokumenty bezpiecznie w aplikacji. Dostępu do dokumentów online możesz w wygodny sposób udzielić swojemu księgowemu. Wasza współpraca będzie dużo szybsza i klarowna, a ty zyskasz komfort, czas i kontrolę.

Zrób zdjęcie, zdigitalizuj swoje dokumenty księgowe i przechowuj je w bezpiecznym miejscu online, mając do nich dostęp z dowolnego miejsca.

FAKTUROWANIE

w aplikacji to tylko 3 proste ruchy!

Pamiętaj, że w Platformie Moja Księgowa:

  • faktury wystawiasz za darmo,
  • masz możliwość wystawienia faktury i na komputerze i na smartfonie,
  • masz dostępne różne wzory faktur, dzięki czemu dobierzesz ten, który pasuje do charakteru twojej działalności,
  • masz możliwość personalizacji faktur: dodania logotypu, tła, banneru reklamowego,
  • masz możliwość wdrożenia automatyzacji – faktury, które wystawiasz co miesiąc mogą “wystawiać się same” i trafiać automatycznie do odbiorcy.
Moja Księgowa Obieg Dokumentów

ŚCIĄGANIE PŁATNOŚCI

Funkcja automatycznego ściągania należności

  • wysyłaj bezpośrednio z aplikacji powiadomienia o konieczności opłacenia faktury,
  • otrzymuj comiesięczne rozliczenie faktur sprzedaży z płatnościami,
  • sprawdzaj zestawienia faktur wystawionych w danym miesiącu oraz ich status (opłacony/nieopłacony),
  • wysyłaj przypomnienia do kontrahentów o konieczności uregulowania należności za wystawioną fakturę.

Najczęściej zadawane pytania

Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć na dwa sposoby – drogą tradycyjną lub elektroniczną. Sposób tradycyjny wymaga obecności u notariusza, pozostawia natomiast otwartą drogę do zapisów w umowie spółki – dowolny typ wkładów i wspólników. Najpowszechniejszą i najszybszą metodą jest zaś droga elektroniczna, która poprzez system S24 narzuca określoną umowę spółki i ogranicza możliwości jedynie do wkładów pieniężnych.

Jeśli chcesz możemy przeprowadzić Cię przez ten proces!   

Koszty będą różniły się od siebie w zależności od wielu czynników – chociażby od typu rejestracji spółki drogą tradycyjną lub elektroniczną, jednak szacując wstępnie koszty warto wziąć pod uwagę:

  • koszty sporządzenia / analizy umowy spółki,
  • koszty notarialne,
  • opłaty sądowe,
  • opłaty za publikację w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Tak. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może być założona i prowadzona bez dodatkowych udziałowców i wspólników.

Minimalny kapitał zakładowy wynosi 5 tysięcy złotych. Zakładając spółkę drogą elektroniczną kapitał musi być środkami pieniężnymi, natomiast przy założeniu spółki u notariusza mogą być to inne aktywa wniesione tzw. aportem.

Tak, jak najbardziej wpłacone przez wspólników środki na kapitał zakładowy można wykorzystać na bieżące potrzeby spółki, np. na opłacenie faktur za biuro lub inne usługi oraz towary powiązane z przedmiotem prowadzonej działalności.

Wszyskto już prawie gotowe. Jeszcze tylko kilka punktów: 

  1. Zakładamy z Tobą darmowe konta bankowe dla spółki w mBank.
  2. Wybierasz pakiet i podpisujemy umowę na obsługę księgową spółki. 
  3. W terminie 7 dni od daty rejestracji spółki w KRS wymagana jest rejestracja spółki w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych.
  4. W terminie 14 dni od zawarcia umowy spółki wymagana jest zapłata podatku od czynności cywilnoprawnych. Dodatkowo w urzędzie skarbowym właściwym dla siedziby spółki należy złożyć deklarację PCC-3 i dokonać opłaty tytułem podatku. Do deklaracji nie trzeba załączać żadnych dokumentów. Aktualnie podatek od czynności cywilnoprawnych wynosi 0,5% od wartości kapitału zakładowego. Od tej wartości można odjąć opłatę związaną z rejestracją spółki w KRS, czyli 350 zł.
  5. W terminie 21 dni od daty rejestracji spółki w KRS należy zgłosić dane uzupełniające spółki do urzędu skarbowego na formularzu NIP-8.
  6. Jeśli spółka będzie podatnikiem podatku VAT to należy dodatkowo złożyć zgłoszenie VAT-R przed pierwszą czynnością.

Likwidacja spółki jest procesem złożonym i powinna zostać przeprowadzona przez prawnika oraz osobę odpowiedzialną za prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymaga sporządzenia i złożenia do Krajowego Rejestru Sądowego szeregu dokumentów, a okres likwidacyjny musi trwać minimum 6 miesięcy.

Obowiązek zgłoszenia do VAT uzależniony jest od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku wątpliwości należy skonsultować konieczność rejestracji do podatku VAT z doradcą podatkowym.

CashDirector S.A. 

Al. Jerozolimskie 96, 00-807  Warszawa

Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy  w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy • NIP 5222885734 • REGON 141400865 • KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 17 251 055 zł

Oddziały

CashDirector S.A. Warszawa
Al. Jerozolimskie 96,
00-807 Warszawa
CashDirector S.A. Lublin
ul. Rusałka 17
20-103 Lublin
CashDirector S.A. Toruń
ul. Szewska 4/2,
87-100 Toruń

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z naszym opiekunem klienta biznesowego.

Wystarczy numer telefonu. Zadzwonimy najszybciej jak to możliwe.


Zamów pakiet Księgowość z Żubrem VIP PK!

Załóż z nami spółkę!

Wybierz pakiet najlepszy dla Twojej firmy!